آنچلوتی:بدون سختگیری،3 بار قهرمان اروپا شده ام

 

رئال مادرید در حال حاضر با دو امتیاز بیشتر از بارسا، در صدر جدول لالیگا قرار دارد و فردا در غیاب بازیکنانی چون مودریچ، راموس و خامس رودریگز، جدال دشواری را برابر حریف باسکی خود پیش رو دارد. 

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید در نشست خبری این بازی در مورد انتقاداتی که به او در مورد عدم سختگیری به بازیکنان رئال وارد شده گفت:" به بازیکنان تیمم ایمان دارم. از زمانیکه مربیگری را شروع کرده ام، این انتقاد را به من وارد می کنند ولی با همین شیوه مربیگری، سه لیگ قهرمانان را با تیم های تحت هدایتم کسب کرده ام. در رئال مادرید خوشبحتانه تحت حمایت کامل رئیس باشگاه و بازیکنان قرار دارم و آنها به من و ایده هایم اطمینان دارند."

آنچلوتی در مورد شایعاتی در مورد به توافق رسیدن رئال مادرید با پورتو برای انتقال دانیلو گفت:" دانیلو را می شناسم؛ همانند بسیاری دیگر از بازیکنان شاغل در اروپا . شناخت من فقط در حد دیدن بازی های اوست و نه بیشتر. نمی خواهم در مورد بازیکنی که هنوز انتقالش رسمی نشده و بازیکن رئال نیست بیش از این صحبت کنم." 

کارلتو در مورد ناکامی رونالدو در زدن ضربات آزاد گفت:" نگران این مساله نیستم. در تیم ما رونالدو نفر اول برای زدن ضربات آزاد است. توپ های سمت چپ و مرکز دروازه را او می زند و توپ های سمت راست دروازه نیز بر عهده گرت بیل است." 

از آنچلوتی در مورد احتمال بازی کردن مارتین اودگارد ستاره 16 ساله نروژی رئال در بازی برگشت مقابل شالکه سوالی پرسیده شد که او پاسخ داد:" اودگارد تمرینات خوبی را پشت سر می گذارد و روند پیشرفت او را زیر نظر دارم . او مدت کمی است که به جمع ما اضافه شده و بعید می دانم در بازی با شالکه از او استفاده کنم. مودریچ برای آن بازی اضافه می شود و لیست ما به اندازه کافی کامل خواهد بود." 

سرمربی ایتالیایی رئال در مورد وضعیت مصدومان این تیم و ترکیب بازی فردا گفت:" خامس هنوز به تمرینات اضافه نشده اما راموس از این هفته می تواند در تمرینات گروهی حاضر شود و در مقابل لوانته نیز بازی خواهد کرد. 
مودریچ هم در بازی فردا حضور ندارد اما از بازی با شالکه می تواند در ترکیب قرار بگیرد. برای ترکیب فردا فقط در مورد استفاده از سیلوا، ایارامندی و خدیرا تردید دارم. یکی از اینها کنار کروس بازی خواهد کرد." 

کارلتو همچنین حاضر نشد در مورد احتمال میزبانی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برای بازی فینال کوپا دل ری اظهارنظر کند و این مساله را در حیطه وظایف مدیران باشگاه دانست."

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: کارلو آنچلوتي (سرمربي) , رئال مادريد , اتلتيکو بيلبائو ,

تاريخ : جمعه 15 اسفند 1393 ا 20:43 نويسنده : علی ظهرابی ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.